Voordelen VoIP Grootzakelijk

De voordelen van VoIP voor de grootzakelijke markt zijn uitgebreid:

  • Je kunt te allen tijde de aanwezigheidsstatus van collega’s inzien: tijdwinst voor bedrijf én klant
  • Je werkt efficiënter samen met je flexwerkers
  • Gesprekken hoef je niet meer door te schakelen. Zo vermijd je irritatie bij klanten
  • Geen dure voicemailtags meer
  • Kostenbesparing van 30% tot 70% mede doordat iedereen gratis onderling belt

 

Hoe werkt VoIP Grootzakelijk?

Voice-over-IP voor de grootzakelijke markt kent verschillende functionaliteiten.
Zo werkt het telefonie- systeem als een digitale receptionist. Je kunt er gesprekken mee laten parkeren en doorverbinden.
Daarnaast werkt VoIP als een krachtig switchboard en kan deze functie op maat aangepast worden. Je kiest op welke manier je je gesprekken wilt beheren en inzien.

Webconferenties, vergaderingen op afstand, support op afstand, schermen delen en opnames van vergaderingen, je regelt het allemaal makkelijk met VoIP. Het aantal gebruikers kent geen limiet.

Contact Centers en Call Centers maken zeker een professionele sprong voorwaarts met VoIP. Door de real-time wachtrij monitoring en statistieken kun je direct inspringen op opvallende trends van dat moment. Het systeem vertaalt alle data naar geavanceerde wachtrij strategieën en wachtrij rapporten, zodat het management daarop kan sturen.
Voor wie medewerkers begeleidt of inwerkt, is de functie Barge in/Luister/Fluister een echte uitkomst. Een klantgesprek kan onopvallend worden begeleid. Deze slimme functionaliteit leidt tot een hogere klanttevredenheid én meer flexibele kennis bij je medewerkers.

Complete communicatie met VoIP

VoIP is hét telefoniesysteem als het gaat om een compleet aanbod aan hoogwaardige functies in de zakelijke markt.
Dit platform integreert alle zakelijke communicatie inclusief de bedrijfsmobiliteit. Met als gevolg zeer lage kosten voor zakelijk belverkeer. Intern, extern en internationaal. Je bedrijf is klaar voor de toekomst!